صداي مخاطبان گلشن مهر


پیام شهروندان |

 1

آرزو داريم اميد مردمي که با هزاران اميد براي تغيير پاي صندوقهاي راي حاضر شدن نااميد نشود و بشود آنچه که مردم و رئيسجمهور محترم ميخواهند و دست مجاهدان پليد شنبه کوتاه شود از سرملت رنج ديده.

 

 

2

سلام ودرود. نسل جديد آنانکه اهل مطالعه وتحقيق نباشند اطلاعاتشان از مشروطه ومشروطه خواهان در حد مطالب محدود و تحريف شده کتابهاي درسي است. متاسفانه همانگونه که عده اي تاريخ انقلاب اسلامي را برخلاف واقع ثبت ميکنند. درود برشما و روزنامه نگاران با وجدان بيدار درصدي از واقعيتها را به جامعه تزريق ميکنند تا تاريخ واقعي پر افتخار کشور ماندگار باشد.

3

سلام عليکم. خداقوت. خوبه اين گزارش وضعيت خليج گرگان به مبادي ذيربط (دانشگاه منابع طبيعي. اداره کل بنادر . شيلات . محيط زيست.  معاونت عمراني استانداري...) هم ارسال بشه. ارادت

 

4

اي کاش در درک قانون، تبعيت از آن و اخلاقمداري در همان سالهاي ابتداي مشروطه قرار داشتيم!

 

 

5

سلام و درود.  اولا روز خبرنگار را به شما  و خانم قرآني و همه اعضاي محترم تحريريه تبريک مي گويم، ثانيا اميدوارم  روش و منش و راهبردي که در سالهاي گذشته براي اداره نشريه بکار گرفته ايد براي سالهاي آينده نيز ادامه يابد،  ثالثا با اينکه به خاطر حضور در گلستان اطلاعات نسبتاً خوبي از استان دارم اما تاکيد مي کنم که مطالب روزنامه شما همچنان براي من تازگي دارد. انشاالله عمر شما و همکاران عزيز شما و روزنامه شما دراز باد.  

 

    متشکرم

6

درود و سپاس بر شما و کليه همکاران..  آثار و زحمات گروه شما قابل تقدير و تحسين است و با اندک آبرويي که نزد ذات الهي است سلامتي و بهروزي و موفقيت همگي شما را در وظيفه سنگين خبرنگاري خصوصا گلشن مهر آرزومندم. سالم و پاينده باشيد .

محمد علي مازندراني

 

 

7

آگاهي مردم آفتي است براي ديکتاتورها .تحريف تاريخ و مصادره ي به مطلوب آئين ديکتاتور است. اميدوارم  ايران بين سه انقلاب نباشد و يا به واقعه ي انقلاب 1917 دچار نشود. راز بقاي جمهوري اسلامي  در زندگي ست نه در مرگ ...

رازش در بازگشت به آرمان اوليه ي انقلاب و آغوش مردم است و بس.

 

8

ضمن عرض سلام و ادب و احترام و همچنين تبريک سال روز تاسيس گلشن مهر که انصافا اطلاع رساني خوبي را در زمينه رويدادهاي ملي و استاني انجام داده و ميدهد، خسته نباشيد و دستمريزاد ويژه دارم خدمت جناب عالي و کليه عوامل اجرايي. سلامتي و موفقيت روز افزون را از خداوند متعال براي شما آرزومنديم.

 

9

سلام ودرود باگراميداشت ياد شهيد گرانقدر رسانه شهيدصارمي، روزخبرنگار بر شما و مجموعه دست اندرکاران روزنامه وزين گلشن مهرتبريک عرض نموده و اقدامات روشنگرانه رسانه فوق را ارج نهاده و توفيقات شما را در انجام رسالت خبرنگاري از درگاه ايزد متعال مسئلت دارم.

10

 

ربع قرن تلاش و درخشش گلشن مهر برشما و تمام همکاران از ديروزتا امروز مبارک باد. منش منصفانه گلشن مهر وجهت گيري در مسير ارتقائ استان در سطوح مختلف دربين عزيزاني که باديدگاه اصولگرا واصلاح طلب قلم را به ويرايش و آرايش درآوردن محبوب و مجذوب و درخور تحسين است که درعين جهت گيري اصلاح طلبانه عدالت  و انصاف مشي مشخص و بارز گلشن مهر بود هم خداقوت هم تشکر ويژه . انتظار مي رود با لحاظ کردن ادوار گذشته نقش دولتها در توسعه استان و بررسي نقاط ضعف وقوت گلشن مهر مورد واکاوي قرار گيرد تا در اين مقطع از تاريخ انقلاب که تبليغ بدخواهان خارجي وکج انديشان داخلي تلاش و توانشان را در ترويج بدبيني واشاعه نا اميد کردن بود فردي خوشنام و متخصص مبارز مردمي بنام دکتر پزشکيان سکاندار دولت شد که حسن مواضع ايشان وجه تمايز تمام دولتهاي اصلاح طلب واصولگرا مردمي بودن متواضع بودن خود را نيازمند حمايت متخصصان و دانشگاهيان و جريانات گوناگون اعم از سياسي وقومي وتوجه به تخصص جوانان ممتاز کشور خود را درقالب پيشرفت برنامه مصوب مجلس منويات مقام معظم رهبري تعامل با تمام کشورهاي جهان با معيار حکمت عزت مصلت ممانعت از زيادخواهي بيگانگان حسن روابط با همسايگان  با کنارگذاشتن اختلافات که درگذشته موجب مي شد دولت بجاي متن ميدان درحاشيه پردازي وقت کوتاه 4 ساله را تلف مي نمودند دعوت وديدار با رقباي انتخاباتي که فضاي رقابت به رفاقت مبدل گردد بي بديل ودرخور تحسين است لزوما توسعه استان گلستان هم نياز به بازنگري  و بررسي آسيبها وفرصتها وتشکيل مجموعه اي از صاحب نظران درجهت حمايت از دولت و دولتمردان منصوب که هم اعتقاد به نظام واعتماد به آقاي پزشکيان داشته باشند از طرفي مديران بپرهيزند از لفاظي وبازي با کلمات   اول امار لازمه برنامه ريزي است. دوم مقايسه اعتبارات تخصيصي گذشته دولتها وعدد نياز فرداي استان درکشاورزي صنعت مسکن توليد واشتغال وفرصت راه اهن وکشورهاي اسياي ميانه رصد کردن تعداد پزشک مهندسين عمران ومعماري مهندسين کشاورزي متخصصان صنعت وتجارت چه داريم چه بايد داشته باشيم حتما اثربخش ورهگشا خواهد بود مديري که باعدد و رقم صحبت نکند نتيجه کارش حرف است حرف،اميدواريم استان ما الگوي ممتازي باشد که 4 سال ديگر بجاي تبليغ خود ريس جمهور ومديران دولتي.مردم با اشتياق مبلغ شايستگيها وخدمات دولت باشند اگرچه دلايل مختلف سبب شد استقبال مردم درانتخابات با اما واگرها روبرو شد نمي توانيم مدعي باشيم جرياني شکست خورده وجرياني پيروز شد نگران باشيم وبه مردم حق بدهيم غفلت رانت بدعهدي عدم کارامدي وتبليغ شبکه هاي اجتماعي وفضاي مجازي دراين امر بي تاثير نبودن وبايد شايستگيهاي مديران دولت جديدرا با درنظر گرفتن حساسيتهاي مجلس شوراي اسلامي وحدت نظر نمايندگان ومديران استاني را براي فرداي اميدبخش موثر بدانيم.

 

جعفر گرزين

 

11

ياد ايامي که در گلشن مقامي داشتيم. دهه80که به گرگان وسازمان آموزش و پرورش رفتم با دوستان جديدي آشنا شدم،مکتبي ها اما دگر بودند. روزنامه گلشن مهر وتيترها و مقالاتش در کنار  سليم با مهيمني ها. و من تشويق شدم که دست بقلم ومقاله اي بنويسم ونوشتم.اولين مقاله تحت عنوان،ملاحظاتي در مرزهاي جغرافيايي بود  و روزگار خوشي که در گلشن مهر آشياني داشتيم.

از آنروز ها 23سالي گذشت.

  سليم اما تعطيل و به تاريخ پيوست. گلشن مهر، هنوز گل هايش بوي مهر مي پراکند در روزگار زمهرير بي مهري به مطبوعات. دستمريزاد و خدا قوت.

نظري/علي آباد کتول