صداي مخاطبان گلشن مهر


پیام شهروندان |

1

همه مطالب درست و به جا هست اما ميزان توليدات کشاورزي استان حدود 4 ميليون تن است. اصلا توان سرزميني ما در حال حاضر به اين مقدار که مي گويند، نميرسد.

 

 

2

خواسته درست و منطقي است اما حاکميت و خالص سازان به آن اعتقادي ندارند اميدواريم در آزمون و خطا و تمرين دموکراسي البته قبل از اينکه دير شود شرايط آنگونه که بايد باشد وگرنه اقوام همانطور که يک فرصت هستند ميتوانند تهديد جدي هم باشند.

 

3

متاسفانه تسامح و تساهل عده اي از سران استان که سالهاست بر اريکه قدرت تکيه زده و در طول اين دوران هر جا که مصلحت ديدن از منافع مردم به قيمت حفظ جايگاه کوتاه آمدن و هنوزم هم که هست به فکر حفظ منافع و جايگاه خود هستند و به کسي اجازه بروز و ظهور نميدهند انتظاري بيش از اين نيست. در طي اين سالها بيشترين هزينه را مردم متحمل شده اند در صورتي که کمترين توجه به آنها ميشود. آنچه که طي اين سالها قابل رويت و لمس است اين است هدف وسيله را توجيه ميکند تا زماني که صحبت از مصلحت است انتظار هيچ معجزه اي نيست.

 

4

گسترش بيابان و شوري خاک شمال استان از خطرات واقعي و جدي استان گلستانه. مديران شهرستاني به ويژه در آق قلا و مراوه و کلاله خيلي اثر گذار مي توانند باشد اگر فرد مطلعي باشند بماند که بحران آب همه اين بي مسوولاني ها را مي سپرد و مي برد

5

سلام. مقاله تاثير حکمراني در عاشورا را خوندم متن را و بسيار زيبا و حساب شده موضوع بحث را آغاز  و ادامه داديد و نتيجه گيري شد سپاسگزارم .

 

6

بسيار سريع و عالي و با اسناد معتبر حادثه کربلا را توضيح داديد. انشالله ما و مسئولين ما هم به درک درستي برسند.

ممنون

7

سلام ودرود. وفاق وهمدلي گم شده همه دلسوزان نظام و انقلاب بود وگام اول را جناب آقاي پزشکيان رئيس جمهورصادق الوعد و مردمي برداشت آيا اين اقدام دولت کافي است و ديگر جامعه به مقصودخواهد رسيد. خير  همدلي و وفاق بايد همه ارکان نظام ساري وجاري شود. مجلس، قوه قضائيه، صداوسيما، نهادها و سازمانهاي قدرتمندو... در بکارگيري نيروها ومسئولين رده هاي مختلف خود به اين سمت وسو حرکت کرده و قدمهاي بعدي را بردارند و مردم احساس کنند در همه جاي ايران سربلند صداهاي مختلف براي پيشرفت وسرفرازي شنيده ميشود و غير از دولت سايرين هم جاده دوطرفه احداث کرده و عبور و مرور را براي عموم آزاد گذاشته اند در غيراينصورت خودرو دولت به تنهايي به مقصد نخواهد رسيد وعنوان زيباي وفاق وهمدلي به جز لفاظي معناي ديگري نخواهد داشت.

 

8

سلام.  يادداشت معارف زندگي نکته دقيق و ژرف نگرانه ايست که بعضا غفلت شده و اهميت جهاد تبيين توسط نخبگان دانشگاهي و حوزوي را ضريب مي دهد.

9

درود. چيزي که عيان است چه حاجت به بيان است چه اصراريست، در کل وضعيت مملکت ما خوب نيست از نظر اقتصادي مردم مشکلات فراوان دارند و آمار و ارقام چند درصدي مشکلي رو حل نميکنه يعني ديده نميشه و در چرخه مشکلات حل ميشه بقول دکتر پزشکيان بايد ببينيم از برنامه هاي ما مردم راضياند يا خير چنانچه نباشند يعني يک جاي کار ميلنگد واقعا اين آمارها  و توجيهات چقدر در روند زندگي مردم تاثير مثبت داشته است؟!

آخر خدمتشون آزادن و  دارند هي لطيفه ميگن....

 

10

سلام ودرود البته آنچه در دولت سيزدهم عايد مردم شده گراني، تورم، مديران ضعيف  است که براساس ديدگاه جناحي وخالص سازي گمارده شدند،آمارسازي غيرواقعي از اقدامات و...عملکرد قابل ملاحظه ديگري ديده نشده است.

 

11

چرا وقتي قسط وامي به تاخير ميافته، ديرکرد ميگيرن، ولي چندماهه پول کشاورز بيچاره رو بلوکه کردن اما خسارت ديرکرد در نظر نميگيرن؟اين حق الناس نيست؟